ســـراب...

ســـراب

ســـراب...

ســـراب

ســـراب...

تــــورو از دور دلـــــم دیــــد امــــــــا...نـــمیـــدونســـت چــــه ســــرابــــی دیـــــــده...

Instagram: @ amlak_haghani
telegram.me/Amlak_Haghani

بعد از سال ها

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۱۰ ب.ظ

خیلی وقت بود اینجا هیچ پیامی نذاشته بودم حتی چک هم نمیکردم،یبار اومدم وارد پنل بشم رمزمو نتونستم برگردونم بیخیال شدم ولی اینبار شد.

چقدر حس عجیبیه بعد این همه سال انگار اون آدم یکی دیگه بود منه امروز یکی دیگست...

امروز جایی وایستادم که شاید چند سال پیش که این وبلاگ رو راه انداختم‌بهش فکر نمیکردم...

امروز حس و حالی دارم که چندسال پیش درکشم برام سخت بود

ولی خوشحالم از چیزی که هستم

قوی تر شدم،دنبال راهایی هستم که منو به هدفام نزدیک کنه،از هیچکی توقعی ندارم،فقط میخوام برم جلو...

اگر به چندسال قبلم برگردم بهش میگم زودتر برای پیشرفت خودت اقدام کن و خودتو درگیر احساسات و حاشیه و آدما نکن،زودتر بزرگ شو،زندگی خیلی فراتر از اونیه که فکرشو میکنی، باید براش تلاش کنی و بجنگی

الان که دارم این حرفارو میگم شاید هنوزم دستاورد خاصی نداشته باشم از نظر خودم ولی حداقل تو مسیرشم و میدونم هیچیزی نمیتونه منو متوقف کنه،شاید مسیر تغییر کنه ولی اهداف بزرگتر ونزدیکتر میشن.

 

 

۰۲/۰۶/۱۴
Mahsa H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی